Love is in the air

Daisypath Anniversary tickers

Friday 27 April 2012

Kasut dah Bersih, Rosette & Teaser Baju Nikah

Assalamualaikum Semua! ^_^

3 hari lagi ya kawan-kawan...

nah nak tunjuk sikit.



ni kasut yang saya basuh macam dalam entri ini. haa.. kalau tak, reben tu hitamnyaaaa... siap ada kesan kuah kari tumpah lagi. haha. teruk betul. saya tak mahu sarat sangat. boleh pakai pergi meeting ke lepas ni. plus kata seorang kezen "alahai kaklong, nak pergi masjid aje pun. orang tak nampak..."

ceh! tu nasib baik pergi masjid. kalau nikah kat rumah agaknya dia kata tak payah ada kasut nikah pun tak apa.




nah, ni pula hasil dari entri ini. masa saya tengah bersungguh-sungguh buat benda ni, boleh pula adik saya kata, "rasa macam duduk dekat dalam tadika aje.. penuh bunga-bunga.." ceh!


dan yang terakhir sekali...


berapa kali daaa nak tunjuk teaser baju nikah, kan? ni full sikit. hari tu sikit aje, kan. saya akan pakai selendang. dan selendang buat sendiri. pun tak sarat.

sebab target saya, lepas ni boleh pakai lagi. pergi kenduri orang ke, raya ke, open house ke. hewhewhew.

baru cuti sehari, dah banyak yang saya boleh siapkan. hari ni nak pergi try aksesori yang akan dipakai masa reception nanti.

hehe.

Tunggu 3 Hari Lagi,
Ms Humaira / Nadia Fitri

0 orang si cantik sudi komen: