Love is in the air

Daisypath Anniversary tickers

Thursday 8 December 2011

Doorgift Cantik-cantik

Assalamualaikum Semua! ^_^

aih. saya serba-salah ni pasal doorgift ni. masa gugel-gugel kan, saya ternampak ini,


then i told my sister dan dia sangat excited nak DIY benda ni sebanyak-banyaknya as doorgift! kalau start dari sekarang, mesti sempat kan sementara nak tunggu bulan mei ni, kan?

tapi ibu saya nak yang macam ni,


alahaiiii.. sebab ibu persoalkan, kalau bagi yang macam kat atas tu, macam mana orang nak pegang? tak ada tali... -_-"

sedihnya!

then, my sis kata, tak rasa kecil sangat ke 'bekas' pilihan i tu? muat ke nak letak all the doorgiftsss?

then i saw something in this website,







alamak, macam bes je apa yang ditawarkan. lepas tu saya jumpa pula ini,




dan saya terbayangkan ini,


dan juga ini,


serta ini,


asyik-asyik pearl, kan? haha. ok, saya dah dapat tema wedding saya *wink wink*


hahahaha ok, ok. idea idea, please coome to me! wahahaha!


Yang Semangat,
Ms Humaira.

6 orang si cantik sudi komen:

Unknown said...

ape temanye? pearl ea? hehehe..kite nk wat doorgift sendiri jgk.tp abah ckp takyah. adoi,,,

dhiera zainudin said...

saya suka jugak yang gambar pertama tu. standard la mak-mak kite mesti suka macam style yang dah biasa dibuat~

Sfarlina said...

yup!! menarik idea ni..blh diy sndri kan..

Qiela said...

selalu bercanggah pendapat dengan ibu bapa kan.
berlainnan taste.
yg penting, dahulukan yg lebih penting k! :)

choclairissa@intan marliana said...

tq dear for sharing link greentea..suke2 :)

Aisyah Humaira said...

cikdidasyuhada~
hahaaha... rasa macam nak buat macam tu.. tapi apa kaitannya.. penat perah idea.. haha


dhiera~
tu la.. nanti dia kata, tak pernah dibuat dek orang.. haha.. orang tak buat, biarlah kita orang pertama buat kan? haha..


Sfarlina~
kannnn.. sebenarnya best je diy ni... puas.. :D


Madly Mad~
haha.. tu lah.. takut macam kelam-kabut aje ni..


choclairissa @ intan~
eh, owner green tea lah kat sini.. terharunya sudi melawat kt sini!