Love is in the air

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, 11 January 2012

Teaser Baju Resepsi

Assalamualaikum Semua! ^_^

seperti yang dijanjikan...


taraaaaa....


..........


.........

.........




teaser baju resepsi di dewan nanti.

nantikan, mei 2012.





wahahaha ^_~


Spread Love,
Ms Humaira

10 orang si cantik sudi komen:

Shakina Farhan said...

ala..xnampak sgt..hee..wane gold kah dear?

Cikpuan rara said...

tu je/nk tgk yg dlm nya.

dhiera said...

tak nampak pun~ nampak maron+gold je..
beli kat mne ni?

erin moshimoshi said...

mcm baju kurung biasa je ...

Aisyah Humaira said...

Shakina Farhan~
hehe~ tu saje bagi sepraisss tu :P
yup.. maroon gold tu.. hehe..


Cikpuan rara~
hahaha~ tu kena tunggu mei nantilah jawabnya.. hehe..


dhiera~
hahahaha ni namanya rahasia.. :D
beli kat semua house.. kat situ memang banyak kedai baju penantin.. ni kat tingkat 1.. kedai orang arab..


erin moshimoshi~
haha~ cane erin lah nampak camtu.. dalam plastik lagi tu.. thee~

izaFiza said...

auwww..saspen gitu.heee..

Angah86 said...

alamak...
same la plak tema kt... :p
hehehehe

Aisyah Humaira said...

izaFiza~
haha~ nantikannnn :D


Angah86~
alamak.. ye ke? huu~ takpe takpe.. majlis kita bukan warna tu pun.. baju je. :D

Angah86 said...

hehehe..
xpe..lgpun bkn kawen skali kan..?? :p
pape pun mmg canteq waner 2...sbb 2angah pun kawen bli siap je baju kawen warne merun + gold.. :)

Aisyah Humaira said...

Angah86~
haa.. tu laa.. bukan serentak kan majlis kita :D
cantik juga warna tu.. memang nampak meyerlah betul~