Love is in the air

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 8 November 2011

Dewan Lagi (Part 2)

Assalamualaikum Semua ^_^


ingat lagi entri ini?

saya baru lepas balik dari tengok dewan tadi. kebetulan si dia pun ada kesempatan turun KL sekejap untuk tengok dewan. so, saya, ibu ayah, si dia dan sorang officemate pergi tengok dewan tu. saya sangat berharap dapatlah bayar deposit dewan tu hari ni dan saya akan rasa, phewww!~ legaaa....

tapi tadi, ya, ayah seorang yang sangatlah teliti, very detail person, every inch kena tengok. pada saya, saya memang dah 100% berpuas hati dengan dewan tu. harga yang sangat affordable dengan parking yang selesa, kerusi, meja, PA sistem, tempat loading barang, pantri, bilik persalinan, tandas dan surau yang memang sangat-sangat pada saya, complete lah kan, tapi muka ayah macam ada sikit kurang puas hati sikit. saya tak tau kat mana lagi kekurangan dewan tu tapi dia kata tadi, "nanti balik kita bincang lagi..."

pffttt...

saya dah penat nak bincang hal dewan lagi. sebab banyak lagi perkara dalam kepala saya ni yang rasanya perlu diselesaikan. selagi tak bayar deposit dewan ni, saya tak tenang.

dah lah dewan ni pilihan ramai orang.

takut tarikh tu nanti dah tak available.

siapa yang nangis nanti?

T______T

mungkin sebab dewan tu maksimum 250 orang sahaja pada satu-satu masa. jadi ayah risau kalau peak hour macam mana? takut orang tak dapat tempat duduk.

:'(

adoiiiiii dewan lain sangatlah mahal...

macam mana nak pujuk ayah kejap lagi ye?


Yang nak dewan,
Ms Humaira.

2 orang si cantik sudi komen:

safurara said...

hmmm tu masalah kan kalau buat kat dewan.n every hour kalau nk tambah kena bayr duet kan.

nuraien said...

hye..sabarlah syg..mesti ada yg ayah awk bekenan 2..=)