Love is in the air

Daisypath Anniversary tickers

Friday, 4 November 2011

1st Attempt

Assalamualaikum Semua ^_^

hari ni saya nak letak gambar aje. boleh? ni hasil yang saya buat lepas solat subuh tadi. sempat siapkan sekuntum sebelum pergi kerja. hehe. bahan-bahan, guna tudung yang dah tak pakai tu. tak pasal-pasal kena gunting. hehe. yang tengah-tengah guna brooch yang dibeli masa pergi sabah dulu.


























letak dalam kereta. nak tunjuk kepada si dia lepas balik kerja nanti! wee~ tapi kurang puas hati sikit. tak berapa cantik. :(


kan?


Yang Teruja Lagi,
Ms Humaira

8 orang si cantik sudi komen:

aZilsah said...

weee. menarik! takpe. namapun 1st attempt kan. asal jadi pun dah okay sgt :)

Aisyah Humaira said...

aZilsah~
hahaha... nanti nak buat lagi ni tak sabar nak balik rumah.. hehe..

A 'n' M said...

good one!tapi rasanya utk kelopak yg 2nd & 3rd tu kena bagi dia lagi byk lipat2 tu kot?just my 2cents..

btw...da link & follow u dear...salam b2b... :)

Aisyah Humaira said...

A 'n' M~
tu la.. yang 2nd attempt punya ok dah.. tapi tak sempat nak ambil gambar.. hehe

thanks following dear.. tarikh awak dah nak dekat kan? have a sweet moment :)

cik chinta said...

nak buat ape banyak? kawen jempot...ekekeke..

Aisyah Humaira said...

cik chinta~
tak tau bape banyak nak buat tu... insyaAllah dijemput :)

Atiqah Ahmad said...

rajin+comel. heee

Aisyah Humaira said...

Atiqah Ahmad~
thanks!! haha.. berkobar-kobar nk nak buat banyak-banyak hehe..