Love is in the air

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 8 November 2011

Dewan Lagi

Assalamualaikum ^_^

banyak betul isu berkaitan dewan ni. kerana dewanlah yang menentukan tarikh kami disatukan. dewan punya pasal tu? selalunya pengantin bebas memilih tarikh yang diorang suka untuk melangsungkan hari pernikahan mereka, tapi yang kami ni, bergantung pada tarikh dewan available :) haha...

sebab family saya nak habiskan one shot. pagi nikah, tengahari kenduri. dah, settle. :)

ok, hari raya aidiladha hari tu ada mesyuarat besar keluarga. banyak juga isu yang dibincangkan berkenaan majlis kami ni. tapi paling utama, saya kena jerkah,

"apsal nak kahwin awal sangat? tak mau tunggu sampai hujung tahun?"

saya terdiam, kelu. tapi hati berombak, berkata-kata.

saya jawab dengan, "tak mahu tunggu lama. lagipun tinggal nak run saja. kami dah survey sana sini dan dah fikir itu ini. so kami yakin kami dah sedia."

fuh!

aunts & uncles akur dengan keputusan saya.

hari ni insyaAllah akan bayar deposit sekuriti untuk dewan. lepas bayar deposit kejap lagi, saya ceritakan apa yang berlaku sepanjang siri penjelajahan saya mencari dewan ni ye?


sayang kamu semua!

Yang nak keluarkan duit simpanan pertama,
Ms Humaira

0 orang si cantik sudi komen: