Love is in the air

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 9 November 2011

Dewan Lagi (Part 3)

Assalamualaikum semua! ^_^

eh, banyak betul part dewan ni kan?

lepas perbincangan dengan ibu ayah malam tadi, nampaknya, memang insyaAllah confirm majlis kami akan diadakan di dewan tuuuutttt *akan di'reveal' bila dah dekat tarikh nanti. lokasi: kuala lumpur. ok, dewan yang sama yang saya poskan pada entri ini. dapat juga dewan idaman hati. hehe*.

saya dah bagi duit deposit kepada ayah. sebab hari ni macam tak boleh keluar office. time off semalam belum ganti. hehe.

insyaAllah majlis kami akan berlangsung pada bulan mei 2012 *bulan kelahiran saya*.

rasa macam lamaaaaa lagi. ke sekejap je sebenarnya? hehe.

saya baru beli expanding file. konon nak letak material, resit-resit sepanjang wedding plan ni. oh, saya memang seorang yang teliti juga macam ayah. dan everything kena ada black & white. that is my style.

ni kalau si dia tahu saya beli fail harga RM18 tapi lepas tu lunch dengan nasi kosong yang berharga RM1 sahaja ni, mesti dia marah.

thee~

fail beli mahal-mahal tapi isi perut dengan nasi kosong aje.

nak kongsi ni,


hehe.

cantik tak?

otak ligat berfikir apa yang boleh saya buat lagi ni.



Yang baru lega 1%,
Ms Humaira

2 orang si cantik sudi komen:

nuraien said...

wah..akhirnye..berkad berdoa dan bersabar..congrt syg..=)

Aisyah Humaira said...

nuraien~
thanks dear! alhamdulillah.. syukur :D